Slider cabecera Sala de prensa

Contenido Ancla Filtro Categorias
Resultats noticies
Editor de continguts
  • Caixa d'Enginyers aconsegueix dos certificacions AENOR pels seus productes socialment responsables

18/04/2017

El Fons de Inversió Fonengin ISR i el Pla de Pensions Global Sustainability ISR són actualment l'únic fons d'inversió i pla de pensions respectivament amb aquesta certificació de qualitat a Espanya
  • CE Multigestió PP, premi al millor pla de pensions d'Espanya

02/12/2016

CE Multigestió PP, ha estat guardonat com el millor pla de pensions d'Espanya en 2016, en la modalitat individual, per IPE (Investment & Pensions Europe), una de les publicacions europees d'inversions de referència dins de la indústria de fons de pensions.
  • Joan Cavallé, distingit per l'Institut d'Estudis Financers per l'excel·lència durant la seva carrera professional

02/12/2016

El director general de Caixa d'Enginyers rep el premi en reconeixement a la seva trajectòria professional i la seva excel·lent gestió al capdavant de l'entitat.
  • Pagaments per mòbil en temps real: Bizum

10/10/2016

Caixa d'Enginyers és una de les 27 entitats promotores de la solució de pagaments per mòbil en temps real Bizum. Actualment estem desenvolupant diferents funcionalitats integrades en la nostra Banca MOBILE perquè els nostres socis puguin disposar d'aquest servei.
  • ACCESSIBILITAT - Caixa d'Enginyers aposta per una banca social

26/09/2016

Caixa d'Enginyers aposta per una banca social, i amb aquesta finalitat apropa els seus serveis i productes a tots els col·lectius a través de la seva Banca Digital, una Banca Digital que ha de ser, abans que res, una banca per a persones, una Banca Digital Social, sense barreres, a l'abast de tothom i de cada un de nosaltres, sigui quina sigui la nostra condició.