Publicador de continguts

Assemblea General Ordinària de Caixa d'Enginyers 2018

13.06.2019
Caixa d'Enginyers ha presentat als seus socis els resultats obtinguts el passat exercici 2018, durant la seva Assemblea General, que reflecteixen la consolidació del seu model cooperatiu i de banca responsable.

En concret, el Grup va aconseguir un volum de negoci de 6.190 milions d'euros, un 7,65% més que l'exercici anterior. A més, l'Entitat va aconseguir una elevada solvència amb una ràtio de capital del 14,24%, molt per sobre dels requisits reguladors actuals del 8%.

Gràcies al seu objectiu d'oferir el millor servei als seus socis, l'Entitat va aconseguir durant el 2018 un índex de recomanació del 56%, segons la metodologia NPS (Net Promoter Score) molt superior al 2,5% del sector, situant a Caixa d'Enginyers en una posició de lideratge en la satisfacció dels seus 187.410 socis, un 16,83% més que l'any anterior.

Aquests resultats es van aprovar durant la celebració de l'Assemblea General Ordinària, que va tenir lloc el dimarts 4 de juny. A més dels comptes anuals corresponents a l'exercici 2018, els socis també van aprovar la Memòria i la distribució de beneficis i la retribució dels títols.

Al matí, també va tenir lloc l'Assemblea General de la Cooperativa de Consumidors i Usuaris, on es va presentar l'Informe Anual i es va aprovar el Balanç, el Compte de Resultats i l'Informe de Gestió.

Aplicacions anidades
Ves Superior