Cinco Días entrevista a Dídac Pérez

L'article destaca que Pérez porta gairebé deu anys a Caixa d'Enginyers Gestió, Entitat que està demostrant la seva convicció cap a la inversió socialment responsable. En aquest sentit, Pérez afirma que: “Les companyies amb integració de factors ASG són les que aporten valor”.
Nou dels 13 fons de Caixa Enginyers Gestió promouen característiques ambientals, socials i de bon govern (ASG) en els seus processos d'inversió, complint l'article 8 del Reglament de Finances Sostenibles de la UE.
Sobre la seva filosofia d'inversió, Pérez comenta que és una mica eclèctica, encara que sí que és correcte que hi ha unes certes característiques que es repeteixen en les carteres de l'entitat, particularment en els portfolios de renda variable. Primer és l'horitzó temporal de llarg termini, una cosa en la qual la Gestora tracta de focalitzar-se, i que és un factor que la diferència, en certa manera, d'alguns dels seus competidors.
Quant a emergents, Pérez destaca que Àsia és la seva principal aposta, amb la Xina al capdavant, però sense oblidar-se de l'Índia o del sud-est del continent.
Notícies relacionades
Caixa Enginyers celebra l’aniversari de dues de les seves oficines a Barcelona i es converteix en la primera Entitat del nostre país en qualitat de servei el 2025
Caixa Enginyers celebra el 20è aniversari de la seva arribada a València
El Grup Caixa Enginyers consolida el seu model cooperatiu, sent la primera entitat en qualitat de servei a Espanya i amb resultats històrics per tercer any consecutiu
Caixa Enginyers celebra 30 anys de presència a Madrid consolidant el seu model de banca cooperativa
Un any de #CEApropa: Caixa Enginyers apropa les finances a més de 300 municipis juntament amb la Generalitat de Catalunya
