Eines per a la presa de decisions d’inversió, el primer webinar sobre borsa
01.07.2020

Caixa d’Enginyers va organitzar ahir el primer webinar de borsa, centrat en les eines per a la presa de decisions d’inversió. Antoni Cárdenas i Franciso Sánchez, ambdós membres de l’equip de Mercat de Capitals de Caixa d’Enginyers, van explicar les eines que tenen al seu abast els socis per a poder dur a terme un procés d’inversió a borsa.
Més de 200 socis van tenir l’oportunitat de veure casos pràctics i resoldre dubtes utilitzant l’eina EnginyersBorsa.
Segueix aquest enllaç per a tornar a veure la sessió. També pots veure la resta de webinars organitzat per l’Entitat aquí.
Notícies relacionades
- NEWS & YOU num.9
- Caixa Enginyers posa en marxa ‘La Meva Salut Financera’, el primer servei que mesura el benestar econòmic amb una visió 360°
- Caixa Enginyers celebra el Dia dels Socis i Sòcies coincidint amb el seu 58è aniversari
- Caixa Enginyers t’ofereix 4 claus per organitzar les teves finances a l’inici de curs.
- Recomanacions Caixa Enginyers a l'hora de contractar una hipoteca
