Reconeixement als nostres professionals

Celia Benedé, directora i responsable de Distribució i Gestió Discrecional de Carteres de Mercat de Capitals a Caixa d’Enginyers, ha estat seleccionada entre els 30 selectors de fons més rellevants del territori nacional i Andorra de 2019 per Citywire Espanya, un dels grups editorials independents d'informació financera més rellevants.
La Celia lidera l'equip de selecció de fons de Caixa d'Enginyers, des d'on es gestionen els perfils de gestió discrecional, les propostes d'inversió a través de fons i la llista de fons recomanats.
Es va incorporar a l'Entitat el 2015 després de més de deu anys d'experiència en gestió de fons en BMN Gestió d'Actius SGIIC i Caixa Penedès Gestió SGIIC.
Des d'aquí volem felicitar a Celia i al seu equip per l'excel·lent treball de selecció de fons i de gestió de carteres que realitzen.
Notícies relacionades
Caixa Enginyers celebra l’aniversari de dues de les seves oficines a Barcelona i es converteix en la primera Entitat del nostre país en qualitat de servei el 2025
Caixa Enginyers celebra el 20è aniversari de la seva arribada a València
El Grup Caixa Enginyers consolida el seu model cooperatiu, sent la primera entitat en qualitat de servei a Espanya i amb resultats històrics per tercer any consecutiu
Caixa Enginyers celebra 30 anys de presència a Madrid consolidant el seu model de banca cooperativa
Un any de #CEApropa: Caixa Enginyers apropa les finances a més de 300 municipis juntament amb la Generalitat de Catalunya
