Juanjo Llopis, Director de Negoci, participa en el Webinar “Situació financera i crèdits ICO”

Davant la creixent incertesa financera derivada de la crisi sanitària, Juanjo Llopis, Director de Negoci de Caixa d’Enginyers, va participar ahir en el Webinar “Situació financera i crèdits ICO”, organitzat pel COGITIM (Colegio Oficial de Graduados en Ingeniería Eléctrica, Ingeniería Mecánica, Ingeniería Electrónica y Automática, Ingeniería Química Industrial y otras ingenierías).
Durant la jornada, es va explicar l’actual situació econòmica i la derivada falta de liquiditat del mercat, les previsions del comportament de l’economia així com les mesures fiscals adoptades pel govern. Per part seva, Juanjo Llopis va destacar la gestió dels productes ICO per part de Caixa d’Enginyers així com les mesures adoptades per l’Entitat per a fer front al Covid-19.
Notícies relacionades
Els socis i les sòcies de Caixa Enginyers aproven l’exercici 2025, primer any del nou director general
NEWS & YOU num.11
Caixa Enginyers celebra l’aniversari de dues de les seves oficines a Barcelona i es converteix en la primera Entitat del nostre país en qualitat de servei el 2025
Caixa Enginyers celebra el 20è aniversari de la seva arribada a València
El Grup Caixa Enginyers consolida el seu model cooperatiu, sent la primera entitat en qualitat de servei a Espanya i amb resultats històrics per tercer any consecutiu
